onsdag 23 november 2011

Bokbloggsambassadör

Äntligen kan jag berätta min hemlighet för nu är det officiellt. Jag är stolt och glad över att vara en av tjugo utvalda bokbloggar som får förtroendet att vara bokbloggsambassadör för Bok- och biblioteksmässan 2012 när nordisk litteratur står i fokus. Mitt läsande av böcker från våra grannländer kommer att få en extra skjuts nu.

Min blogg är i fint sällskap och glädjande nog finns här både gamla och nya bekantskaper. Jag ser verkligen fram emot detta hedersuppdrag. Listan på övria bloggar finns här.

8 kommentarer:

Ingrid sa...

Så roligt Mimmimarie! Grattis till utnämningen och jag ser fram emot många intressanta blogginlägg med tema nordiskt!

Nattens bibliotek sa...

Grattis till uppdraget.Låter både spännande och kul.

Ylva sa...

Grattis! Min kompis Maria (bloggen Marias bokliv) var ambassadör i år och hade trevligt såklart. Hon tyckte jag skulle söka i år men jag vill inte känna mig tvingad att skriva, så jag lät bli.

blogg_bohemen sa...

Grattis! Vilket hedersuppdrag!

Vicky sa...

Å vad skoj! Grattis till dig - 2012 ska äntligen bli ditt bokmässeår :)

Anna sa...

Så kul! Stort grattis!

Monika Häägg sa...

Grattis! Det låter riktigt spännande!

a-lo (the book pond) sa...

Extra roligt för dig som inte kom iväg förra året. Jag hade helt missat att man skulle anmäla intresse, annars hade jag säkert också gjort det. Oh well, får betrakta utan att ambassadera :)