söndag 16 oktober 2011

Ansökning till vårterminen

Det är hög tid att skicka in sin anmälan till vårens universitets- och högskolekurser. Den här gången har jag fastnat för en kort kurs, vis av erfarenheten att på våren brukar jag ha så mycket annat som lockar. Umeå universitet ger dock en kurs helt på distans med det lockande innehållet Nobelpriset i litteratur, 7.5 hp, denna har jag sökt och nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska komma med.

http://www.umu.se/utbildning/program-kurser/kurs/?currentView=about&code=1LV045

5 kommentarer:

Monika Häägg sa...

Nu har jag äntligen lyckats komma in på din blogg. Fattar inte varför det är så svårt? Vilken intressant kurs, hoppas du kommer in på den!

enligt O sa...

Jag har också sökt. Tror det var platsgaranti, men det kanske de får ändra nu när nobelpristagaren är svensk.

Vicky sa...

Ups, jag som har pluggat på de senaste åren har visst helt missat datumet iår...

Nattens bibliotek sa...

Vad intressant det låter. Jag måste nog också kolla. Kanske kan det vara något.

Anna sa...

Spännande, håller tummarna!